marți, 9 aprilie 2013

Comooara mea

Bratele iubitei mele sunt leagane pentru îngeri
Si buzele-i sunt poarta spre  paradis a celui ce-o iubeste.
Porti atâtea comori minunate în tine
Si am înteles ca  iubirea e cheia ce-mi poate deschide calea spre ele.
Nu sunt lacom, nu le vreau  neaparat pentru mine
Însa stiu ca trebuie sa ajung la ele ca sa mi le poti daruii
Si sa fii fericita si implinita.
Caci dragostea si fericirea se pastreaza doar daruindule
Si cu cât daruiesti mai mult cu atât primesti mai mult.
Mi-ai oferit atâtea clipe fermecate
mi-ai daruit atâtea comori nepretuite din-nauntrul tau
Ai sacrificat atâtea pentru fericirea mea
si mai ales ma iubesti mai  mult decât am sa merit vreodata.
Tu m-ai facut sa-nteleg cât de minunata e  dragostea
Care daruie totul fara sa astepte nimic în schimb.
Esti o iubita atât de speciala si minunata
Si te voi adora mereu asa  cum meriti!
Poate n-am sa te pot acoperii cu diamante
Dar cu  siguranta am sa te acopar cu saruturi.
Diamante oricum  n-am sa gasesc nicaieri mai frumoase ca cele care le porti  deja în priviri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu