sâmbătă, 8 iunie 2013

Tragerea specială... premaritală

Tragerea specială... premaritală

„Când a intrat pe scenă, cu chitara sub braţ, am simţit că voi culege cea mai reuşită partitură a vieţii mele. Eram în primul rând şi sorbeam fiecare mişcare a idolului meu. Eram îmbrăcată sumar şi provocator. Eram irezistibilă. M-a observat înainte de a scăpa primul acord rock. Un schimb fulgerător de priviri a însemnat in-troducerea noastră în declaraţia de intenţii emoţionale. Zâmbetul lui asasin mi-a vorbit că este interesat de mine urgent. Eu m-am ridicat în picioare ca să mă definesc mai bine privirii lui flămânde. Din gesturile mele, ieşite la întâlnire, ieşea un strigăt care acoperea demenţa sălii de specatacol: Vreau! Şi a început spectacolul. A fost un delir! Parcă luasem o doză dublă de heroină. Eram pur şi simplu o anexă a băiatului cu picioare de gumă. M-am urcat pe scaun şi am sărit pe el, jucând ritmul bestial al celui de care mă îndrăgostisem pe loc. La final, o floarea ce a plutit peste capul meu s-a agăţat de strunele chitării lui electrice. El a luat floarea şi, să nu vă vină să credeţi, mi-a dat-o mie! Am ştiut că începe epoca mea de vis. Eram a lui. Fantastic noroc!
Ne-am cuibărit într-un bar, în noaptea aceea, şi mi-a spus că sunt sursa lui de extaz. Am băut până dimineaţa, deşi eu nu beau decât bere şi rar. De dragul lui, aş fi înghiţit şi sârmă ghimpată.
M-am trezit sub duşul din garsoniera lui infectă, dar ce contează. Eram a lui. Ce noroc a dat peste mine! Să plesnească de ciudă toate fetele care mă cunosc!

După două săptămâni, m-am hotărât să mă întorc la cămin. Ratasem examenele din sesiune, dar ce contează! Eram cea mai fericită fată din facultate. Le-am spus tuturor ce aventură am trăit preţ de două săptămâni. Mi-a dat să gust dintr-un praf alb, care mă făcea să plutesc printre pete de culori. Eram la prima mea experienţă cu drogurile. De dragul lui am făcut-o, dar ce contează! Trebuie să plăteşti un preţ pentru o asemenea relaţie de basm. Am rămas însărcinată. El mi-a spus să fac avort. Eu nu am vrut. Pentru prima dată l-am refuzat. «Nicio problemă», a spus el. «Ne despărţim.» Şi aşa a fost. Acum legăn copilul şi caut droguri. El are droguri şi cântă un rock infernal. A câta fată din primul rând se va urca pe scaun s-o vadă?"

Graffiti pe inima 
George Uba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu