marți, 24 aprilie 2012

Tu

 
      Tu, care zâmbesti cu stele si respiri vise; tu, care sub gene ascunzi galaxiile gemene ale Caii Lactee; tu, care mi-ai auzii bataile inimii chiar si de la celalalt capat al universului; tu, vraja de iubire ce-ai strâns focul pasiunii între doua buze înrosite, tu esti pentru mine un sâmbur de lumina cu un nume, un glas si o privire, pe care mi l-am sadit în inima ca sa-l cresc si sa ramân cu el pâna la sfârsitul vietii mele. Unele lucruri sunt prea minunate ca sa se poata inventa cuvinte pentru ele si totusi Dumnezeu a facut o minune pentru tine si ti-a daruit un nume: ....... ! Întinde mâna si-am sa-ti las în palma inima mea ca ori de câte ori îti vei mai cauta destinul sa zaresti acolo cea mai mare bogatie si fericire de pe pamânt. Numele tau ar fi împodobit minunat în atâtea poezii, chipul tau ar fi putut straluci feeric pictat pe-atâtea pânze dar soarta mi te-a daruit doar mie si la altarul inimii tale vreau sa ma închin doar eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu