luni, 9 aprilie 2012

Iubirea e totul

      Iubirea e totul, lumina primordialâ în care se poate încustra orice, infinitul unui univers stralucind în privirea ta, o minune pe care numai Dumnezeu o putea face, o minune pe care numai inima mea o cuprinde. Intr-o zi am sa te pun în fata unui rasarit de soare, am sa-ngenunchez înaintea ta si-am sa te cer pereche sufletului meu în cer .i pe pamânt, într-o zi o sancalecam un apus de soare .i-o sa urcam chiuind în paradis, dar pâna atunci ....... desfata-ma în fiecare zi cu miracolul pe care Dumnezeu l-a pus în tine! Florile cresc din sânul pamântului pentru lumina din înaltul cerului la fel cum inima îmi bate în piept numai pentru iubirea divina din privirea ta. Oamenii îndragostiti sunt copii preferati ai lui Dumnezeu si numai ei primesc lumina iubirii sa se joace cu ea cum poftesc, asa ca viata întreaga vreau sa mi-o petrec jucându-ma cu tine, prinzându-ti zâmbetele în saruturi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu