luni, 9 aprilie 2012

Viata e un carusel

      Se spune ca viata e un carusel, trebuie doar sa ne bucuram de drum, ei bine eu nu vreau sa-mi calaresc calutul singur si viata mea e frumoasta doar petrecuta alaturi de tine, pentru ca tu esti mai minunata si mai fascinanta ca un întreg parc de distractii, pentru ca nu exista dulciuri mai apetisante ca tine, pentru ca nimic nu-mi provoaca senzatii si emotii mai puternice ca cele pe care mi le poti provoca tu, pentru ca zâmbetul tau face pentru inima mea cât o mie de baloane pentru un copil, pentru ca orice s-ar întâmpla lânga tine nu pot decât sa zâmbesc... Da, viata e un carusel, si e minunat când se petrece în doi. ! Tu esti cel mai frumos lucru din universul meu, tu esti cea mai senzationala parte din viata mea, tu esti cel mai profund gând din mintea mea, tu esti cea mai fierbinte bucatica din inima mea, tu esti cel mai maret vis al sufletului meu, tu esti cel mai dulce rasfat al trupului meu, tu esti cel mai paradisiac loc din lumea mea, tu esti jumatatea mea , jumatatea de suflet pe care Dumnezeu a întins-o de la cer pâna la mine, sa ajung în paradis plutind prin tine. De aceea pentru ochii si inima mea nu poate exista pe pamânt nimic mai frumos ca tine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu