marți, 24 aprilie 2012

Dependent de tine

      Sunt un dependent de tine si îmi astept nerabdator în fiecare zi doza de iubire injectata cu saruturi. Iar daca uiti sa mi le dai încept sa bântui strazile visându-te si zâmbind de unul singur, iar daca noptile îmi mai servesti câte o supradoza pentru câteva clipe minunate vad paradisul... Doamne cât de frumos e sa te iubesc ....... ! De câte ori ma uit în ochii tai ma-ndragostesc din nou si în acelasi timp pare ca te cunosc de-o viata la fel cum pare ca te vad pentru prima oara. Asa esti tu, minunea din viata mea, îngerul care-a coborât din cer pentru mine, sa opreasca timpul câtiva ani ca sa ma sature de dragoste. Tu esti singurul lucru de pe pamânt care ma poate face fericit cu-adevarat, tu esti fereastra mea spre paradis si lumea fara tine mi-ar fi mai pustie ca un cer fara stele. Te iubesc si îmi incredintez visele inimii tale, stiu ca au sa se împlineasca mai frumos decât le-am imaginat eu. Noaptea unii admira toate stelele însa eu admir numai una, care e mai frumoasa decât toate celelalte la un loc si mai scumpa inimii mele ca însasi soarele. Te ador steluta mea si te rog nu uita în fiecare noapte... sa cazi în patul meu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu