marți, 24 aprilie 2012

Steaua mea


      Pentru fiecare lacrima ce-o versi ai merita o inima sa te iubeasca si-mi pare rau ca eu am doar una în piept si pe deasupra o minte îndaratnica caruia îi pasa prea putin de lacrimi si suspine. As 
vrea sa-ti spun ca sunt îngerul tau pazitor dar e invers, si numai tu îmi poti promite o frantura din rai atunci când ma iubesti, eu pot doar sa te-acopar cu sarutari, sa te strâng în brate si sa-ti soptesc 
”te iubesc” ori de câte ori ai nevoie. Dragostea e un lucru de neînteles aici jos, pe pamânt, o minune prin care stralucirea unei stele se poate darui pe-un trandafir ofilit, si totusi eu simt ca esti feiricita... caci pentru fericirea ta traiesc. 
       Fara tine sunt o corabie fara pânze, plutind în deriva prada furtunilor. Doar dragostea ta îmi da putere si curaj sa depasesc orice probleme, sa-nfrunt orice primejdii, cei mai groaznici pirati îmi provoaca zâmbete când simt în mine focul iubirii tale. Barbatii nu se nasc neînfricati, nu devin puternici antrenându-se, defapt adevaratii barbati sunt transformati în cei mai puternici oameni de femeile pe care le iubesc si mai ales de care sunt iubiti caci a iubii si a fi iubit îti da curaj si forta. 

Un comentariu: