marți, 24 aprilie 2012

Cum stii tu sa te joci cu dorul

      Frumoasa mea cu ochii plini de raze, mi-ai prins inima-n smârcul buzelor tale, si-n palmele-ti catifelate am lasat arvuna o mie de vise pentru o viata minunata împreuna. Îti lasi privirea sa îmi fure gândurile si-mi umplii mintea cu un zâmbet atât de mare si stralucitor încât mi se aprind ochii precum bradul de Craciun. Of, cum stii tu sa te joci cu dorul, frumoasa mea cu ochii luminosi. Cu cât te iubesc mai mult cu atât pare ca îmi doresc mai putine, caci dragostea ta ma împlineste si ma face fericit cu-adevarat. Dintre toate motivele pentru care m-as fi putut naste pe pamânt nu-mi pot imagina nici unul mai bun decât acela de a trai o poveste de dragoste minunata împreuna cu tine. Tu-mi faci fiecare zi sa valoreze cât o viata, tu mi-ai îmbogatit sufletul mult peste ceea ce visele mele puteau sa cuprinda, îti multumesc ca ma iubesti si ma faci cel mai fericit barbat de pe pamânt. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu