luni, 9 iulie 2012

Fericirea

I think I love you
Fericirea e un zâmbet zglobiu agatat de scânteile unei priviri, un sarut prea
By Madalyna dulce încurcat printre 
suvite rebele, o bucatica de piele înmuiata-n fiori de o atingere senzuala, un te iubesc trimis în soapta 
peste inima ta sa-i încalzeasca somnul visator...Fericirea are multe feluri de a fi si multe întelesuri, dar îi sta ei bine oricum lânga tine, caci atunci când îmi rasari în preajma pare ca întreg universul nu e decât o 
poveste începuta pentru noi doi, pare ca lumea întreaga e un leagan pentru inima mea, un leagan pe care îl împinge bratul tau...Saruta-ma si lasa-mi sufletul sa te patrunda, sa ne iubim si sa fim atât de fericiti ca-n urma noastra sa ramâna scris în stele pentru totdeauna ” aufost odata un baiat si-o fata...” 
Stiu ca am sa fiu fericit când îmi voi petrece timpul cu tine-n brate cautând u-ti sclipiri de soare-n par, stiu ca voi zâmbi mereu când ochii tai frumosi ma vor veghea si vor stralucii de dorul meu, stiu ca voi fi perfect si nepatat când sarutul tau îmi va sterge pacatele în fiecare seara si-mi va binecuvânta inima în fiecare dimineata, stiu ca-mi voi gasi împlinirea sufleteasca si sensul vietii când buzele tale vor saruta fericite gura mea mincinoasa, când palma ta va strânge fierbinte mâna mea rece, când ochii tai ma vor vedea gol, asa cum sunt, plin de defectele si esecurile ce ma însotesc, ma vor privi asa si-mi vor sopti învaluindu-ma-n lumina ”te iubesc!!!”. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu