luni, 9 iulie 2012

În palmele mele


      Atâtea locuri pe care nu înca ti le-am sarutat, atâtea colturi ascunse din sufletelul tau minunat pe care nu le-am descoperit, atâtea declaratii de dragoste pe care nu ti le-am facut, atâtea clipe speciale pe care nu ti le-am daruit, tu meriti toata fericirea si iubirea de pe pamânt si eu n-am aflat înca cum le pot strânge în palme ca sa ti le strecor pe-ascuns la piept în noptile când te rasfeti în bratele mele. Ce pot face, când stiu prea bine ca nu exista munte pe pamânt care sa ma aduca îndeajuns de aproape de înaltimile inimii tale, când am descoperit de mult cum iubirea transforma lumea într-un simplu decor în jurul fiintei iubite, când simt ce-nseamna sa iubesti si asta-i tot ce vrei sa faci! Iar tu, tu sa-mi zâmbesti dulce mereu, zâmbetul tau îmi dezvaluie drumul în întuneric, zâmbetul tau îmi înflacareaza visele si ma face sa revin întotdeauna la tine cu ochii stralucind si mâinile întinse spre chipul frumos ce cuprinde toata fericirea si iubirea de pe pamânt... în palmele mele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu