luni, 9 iulie 2012

Iubeste-ma

 Iubeste-ma 
Îmi auzi glasul dar oare îmi asculti inima? 
Îmi întelegi vorbele dar oare îmi simti sentimentele? 
Ma strângi în brate dar oare îmi cuprinzi sufletul? 
Faci dragoste cu mine dar oare mi-ai încredintat inima ta? 
Când traiesti poti strabate o lume pas cu pas dar când iubesti cuprinzi în clipe 
universuri, nasti în inima galaxii si le strivesti pe buze în saruturi ce înlemnesc 
curgerea timpului, asa ca iubire întelege de ce îti cer atât de mult. 
Nu vreau un trup nepasator, nu vreau o minte hoinara, vreau lânga mine un cer 
de emotii si sentimente pure sub care sa pot creste numai zâmbete si trandafiri. 
Nu e greu sa iubesti, trebuie doar sa ai curajul de a te lasa cucerita si 
puterea de a darui cât mai mult. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu