luni, 9 iulie 2012

Un loc special din inima mea

I know you are just a dream
      E un loc în inima mea unde nici un gând rau, nici un sentiment negativ nu poate ajunge. Un loc unde e soare si veselie neîncetat, unde curcubeul se vede tot timpul si cerul senin rasuna de râsul tau fericit. Unde pasarelele ti-au învatat numele si ti-l ciripesc neobosite în triluri fermecatoare iar florile au parfumul trupului tau. Acest colt de rai din inima mea e locul in care te pastrez pe tine, iubita mea ....... ! Sunt aici sa te ascult când simti nevoia sa vorbesti, sunt aici sa te strâng în brate când simti nevoia sa plângi, sunt aici sa te-nveselesc când esti trista, sa te-ngrijesc când esti bolnava, sa te sarut si sa te iubesc când uiti cât esti de speciala si minunata. Sunt aici nu pentru ca am ceva de facut sau câstigat, ci pentru ca inima m-a chemat, pentru ca aici, lânga tine ....... , este locul meu... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu