luni, 9 iulie 2012

Te-am ales pe tine

      Nu ne putem alege parintii sau copii, îi acceptam si îi iubim din suflet asa cum îi primim de la Dumnezeu, însa pe tine iubire te-am ales eu, caci ai placut inimii mele si am simtit ca tu esti ceea ce-mi doresc si vreau sa iubesc o viata întreaga! Te-am ales ca sa te fac fericita si sa ma pot bucura de fericirea ta caci nu exista curaj mai mare pentru un barbat decât acela de a iubi o femeie si realizare mai mareata si mai plina de satisfactii decât aceea de a face fericita femeia iubita. Sunt un barbat fericit caci te iubesc pe tine ....... ! 
Îmi doresc un singur lucru de la aceasta viata, sa vina ziua-n care te voi întreba daca n-ai uitat cumva cât te mult te iubesc si tu sa-mi raspunzi: cum as putea, mi-o repeti de 100 de ani! Timpul e o însiruire de amintiri din care cândva, peste 101 ani, am sa-ti fac un colier cu cele mai frumoase, ca sa te poti mândri cu el o vesnicie acolo sus, în paradis. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu