luni, 9 iulie 2012

Opera mea de arta

You came in to my life only to teach me how to live alone
      Mii de cuvinte sunt mii de culori, poti picta orice cu ele, daca esti talentat creezi întotdeauna opere de arta, sau daca esti mai putin daruit, ca mine, abia poti mâzgali câteva desene copilaresti. 
Deci iata-ma visând la tine si gândindu-ma la bietul meu talent artistic cu o dorinta arzatoare în suflet: macar o singura data sa pot asterne pe hârtie minunea din inima mea, fiinta ta minunata si stralucitoare. Off, ce as putea creea, ce cuvinte sa aleg, cum sa le combin? Si pentru un artist desavârsit o asemenea însarcinare ar fi deosebit de grea. 
... stai putin... am descoperit ceva! ah, cât sunt de minunate! ce divine culori, parca sunt facute numai pentru tine, cele mai potrivite, doar doua cuvinte ce pot cuprinde o feerie de vise: ”Te iubeeesc!” 
Sper sa-ti placa opera mea de arta... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu