sâmbătă, 31 martie 2012

Am o mie de iubite...

      Am o mie de iubite iar când vin pe drum acasa se-apleaca toate sa-mi sarute picioarele… ah dulci margarete, panselute, gladiole, cât de mult va iubesc pe toate caci purtati mireasma iubitei mele, la fel cum iubesc cerul care-i oglindeste ochii si noaptea, si ploaia, care-mi sunt complici în jocurile dragostei cu ea. O mie de îngeri mi se parea ca o poarta pe brate atunci când am vazut-o prima oara, nici n-am îndraznit sa visez dar inima bineînteles m-a zdrobit si m-a târât înrobit la picioarele ei. Si ca un înger ce e, a venit la iubirea mea ca un fluture noaptea la lumina  împovarându-ma cu o dragoste cereasca de neimaginat si-am renascut pentru ea asa cum si-a dorit sa fiu, iar acum sunt fericit si iubesc lumea toata, si am o mie de iubite care se-apleaca sa-mi sarute picioarele când vin pe drum acasa... la EA. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu