sâmbătă, 31 martie 2012

Te iubesc

     Uneori cuvintele sunt stralucitoare si nepretuite la fel ca diamantele, dar tot ca ele de reci daca nu vin din inima… Uneori un ”te iubesc” e tot ce ai nevoie ca sa fi fericita... uneori acest fel special de ”te iubesc” e cadoul cel mai greu de gasit pentru un barbat. Sa stii ca pentru mine nu a fost deloc asa, dar nu e nici meritul meu, e doar vina ta si a ochilor tai luminati de dragoste, e de ajuns o singura privire si-n inima mea începe sa arda cu o flacara orbitoare acel atât de special ”te iubesc ....... !” Iubesc soarele, el îmi lumineaza si coloreaza lumea, dar te iubesc pe tine mai mult, din cauza ta ma bucur de ea... Iubesc atâtea pe pamânt dar pe toate din cauza ta si la toate as renunta doar ca sa-ti ramân în inima! Cel mai important lucru care l-am învatat în viata este ca numai o femeie te poate aduce pe pamânt si tot numai o femeie îti poate deschide portile paradisului. Tu esti fereastra mea spre cer ....... . Iubeste-ma si te voi face fericita! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu