vineri, 30 martie 2012

A noastra e iubirea

      La inima mea nu ajunge decât lumina sufletului tau si ori de câte ori ochii tai ma învaluie cu dragoste si dor, o alta lume se dezvaluie fiintei mele, un infinit luminos umplut cu zâmbetele tale cuprins in clipe ce tulbura eternitatea cu saruturi ametitoare. O, ti-as spune ca esti tot ce mi-am dorit dar eu n-as fi putut visa niciodata ceva atât de frumos, lumina sufletului meu! Ti-as promite dragoste netarmuita dar iubirea mea strabate infinitul înainte si înapoi la fiecare suflare furata din cuibul buzelor tale, rasfatul inimii mele! Ti-as darui toata fericirea de pe pamânt, de-ar fi a mea s-o dau, dar nu e, caci noi nu suntem ai pamântului, noi venim din cer si-a noastra e iubirea. Iubita mea e.ti un înger, eu o stiu cel mai bine, ti-ai ascuns aripile în inima mea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu