sâmbătă, 31 martie 2012

A fost odata ca niciodata

 A fost odata ca niciodata cel mai fericit si împlinit barbat de pe pamânt! Povestea lui nu e una extraordinara, n-a trecut prin întâmplari incredibile, nu s-a luptat cu nimeni si n-a cucerit nimic cu exceptia unui singur lucru: inima ta .... Si astfel a devenit povestea lui cea mai minunata de pe pamânt, si chiar daca nu multi o stiu prea putin conteaza pentru el caci orice s-ar întâmpla daca îi vei fi alaturi va trai fericit pâna la adânci batrâneti... Daca stelele ar împlini întradevar dorinte le-as aduna pe toate întruna mare mare de tot: sa te fac fericita!!!Vreau sa te fac atât de fericita încât sa fi din nou copil, sa un-mi mai aduci acasa decât flori salbatice culese de tine, sa nu-mi daruiesti de ziua mea decât un sarut rusinos nespus de-nfiorat, sa te înfunde râsul privindu-ma si sa ma tii de mâna fericita. Vreau sa fi din nou copil, si eu sa fiu prietenul tau cel mai bun, sa ne iubim nemarginit si asta sa ne faca fericiti... Cu toata dragostea pentru printesa mea ....... . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu