sâmbătă, 31 martie 2012

Cât esti de minunata

      Cât esti de minunata? Cam atât de minunata cât sa-ti daruiesc inima mea pentru totdeauna pe un singur sarut de la tine. Numai tu ma faci sa visez si ma atingi în asa fel încât nici nu ma trezesc din vise. Esti minunata pentru ca te iubesc si-nfiecare clipa lânga tine în inima mea sentâmpla o minune. Ador gurita ta care ma cearta si ma iubeste cu aceeasi pasiune, orisicât de suparata-ar fi tot dulci îi sunt sarutarile si nu e om mai nefericit ca mine când stiu ca n-am sa am parte de ele, cum nu e nimeni nici mai fericit ca mine când îti sunt pe plac si le pot gusta nestavilit. Daca te mai supar din când în când o fac doar pentru ca trebuie sa ma conving din nou ca am lânga mine nu un vis ci o femeie în carne si oase... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu