sâmbătă, 31 martie 2012

Iubirea vietii mele

     Iubirea vietii mele, cuvintele tale îmi nasc stele în inimace explodeaza-n supernove la fiecare zâmbet... Când sunt trist chipul tau îmi rasare-n suflet si alunga orice umbra de nor, când sunt obosit mâinile tale aduc rasfatul celor mai tandre mângâieri. M-as lupta cu balauri în lume pentru ca stiu ce adapost ocrotitor am în bratele iubitei mele, unde nu ma poate atinge nici un rau, unde doar îngerii îndraznesc sa priveasca. ....... , îngerul meu pazitor, cineva acolo sus ma iubeste nespus daca mi-a trimis atâta iubire lânga mine pe pamânt. Îi multumesc în fiecare zi si promit ca n-am sa ramân dator si-am sa te fac atât de fericita ....... ! 
      Cândva traiam într-o lume cenusie, cu oameni reci, si a trebuit sa te descopar pe tine ca sa-nteleg ca oamenii pot fi la fel de minunati ca îngerii si sta în puterea lor sa transforme lumea într-un paradis. Te sarut si pasesc prin privirea ta într-o noua lume, o lume unde iubirea este totul si tu esti cea care mi-o daruie. Te ascult si sufletul se vindeca, te ating si trupul se revigoreaza, îti vorbesc si mintea se tulbura cu iubire... substanta cenusie devine translucida, ma inunda o inocenta si o puritate copilareasca ce nu credeam a mai exista, totul devine sublim, vesel, magic, fermecator, feeric... întradevar, esti la fel de minunata ca un înger.! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu