joi, 29 martie 2012

Când te sarut

      Când te sarut simt ca soarele rasare în lume din inima mea, ca buzele tale sunt vârful de stânca de pe care ma arunc într-un ocean de fericire, ca freamatul fierbinte si dulceata aromata sunt semnele ca portile paradisului mi se deschid... Când te sarut pare ca tot aerul ce l-am respirat o viata întreaga nu e decât avântul ce mi l-am luat spre vârtejul gurii tale, spre adâncul sufletului tau... Când te sarut as vrea ca viata mea sa mai înceapa odata, sa ma nasc din nou, sa copilaresc, sa cresc, sa te-ntâlnesc iar si sa retraiesc toate aceste clipe minunate. Esti minunata, minunata cum numai eu te pot simti, superba cum numai eu stiu sa te admir si... o da, saruti bine. Nu, nu exagerez, nu te mint, doar te visez... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu