sâmbătă, 31 martie 2012

Dumnezeu deseneaza paradisul dupa tine

      Undeva acolo sus din spatele unei pânze Dumnezeu te priveste si deseneaza paradisul. Si mie îmi inspiri lucruri atât de minunate ....... ! Undeva aici jos, printre cladiri si oameni, cineva te pândeste, te doreste, te vâneaza asiduu... si sunt convins ca îti place la nebunie... caprioara mea adorabila. Lumea fara tine e ca un televizor albnegru. Tu esti cea care mi-a facut-o plina de viata si culoare! Tu faci toate stirile bune, tu faci orice film amuzant, tu ma faci sa savurez din nou ca un copil desenele animate! Esti superstarul vietii mele, sunt cel mai mare fan al tau, nu as lasa o zi fara un autograf de la tine, pe buze sau oriunde îti place sa mi-l dai... Inventarea ceasurilor e o greseala, timpul nu se masoara în secunde, timpul se masoara în batai de inima si numai tu ....... îl poti face sa se opreasca sau sa alerge nebuneste. Tu faci o clipa fermecatoare sa dureze o vesnicie si orele apasatoare sa dispara în clipite. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu