sâmbătă, 31 martie 2012

Atât de fericit!

      Tu stii sa ma faci cel mai fericit la fel cum stii sa-mi gatesti cea mai gustoasa mâncare, la fel cum faci ultimul sarut sa fie întotdeauna cel mai dulce si ultimul te iubesc daruit sa fie cel mai important. Ma trimiti în paradis cu o atingere, ma faci una cu stelele cu un suspin, cuprinzi vesnicia-ntr-o clipita si patrunzi transcedentalul cu un gest... Si cu toate astea tu înca mai vrei sa îti cuprind fiinta în întelegerea mea? ....... nu pot decât sa te iubesc ca un nebun, fara sa-nteleg nimic si fara limite. Ti-ai imaginat vreodata cum ar fi sa ai alaturi pe cineva caruia sa îi pese de fericirea ta chiar mai mult decât iti pasa tie însuti? Ti-ai imaginat vreodata cum ar fi sa te poti încrede în cineva la fel de mult ca în tine ?Asa simt eu caci traiesc, doar pentru tine! Daca te lasi purtata de bratele mele pot face stelele sa danseze cu noi, daca te dezgolesti sub buzele mele le pot face sa explodeze în tine, daca îmi întorci privirea pot face sa ploua cu ele, daca ma strângi în brate si te lasi patrunsa de mine... vom deveni una cu ele! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu