vineri, 30 martie 2012

Chiar daca...

      Chiar daca nu sunt atât de bogat cât sa pot acoperii minunatul tau trup cu diamante si matasuri sa tai respiratia la mii de barbati, sa sti ca eu singur te voi admira cât ei toti la un loc! Chiar daca nu sunt atât de talentat cât sa-ti dedic cele mai frumoase opere de arta sa sti ca este în inima mea iubire cât sa inspire toti artistii din lumea asta! Chiar daca nu sunt atât de bun cât sa fac pe deplin fericita macar o singura femeie, iubita mea tu esti tot ce am mai scump pe lume si la fel cum oricât ar fi de rau nu-i poti lua mama unui copil asa nici mie nimeni si nimic nu imi mai poate lua iubirea! ......., ca sa primesti cele mai minunate comori din lumea asta, lânga mine nu trebuie decât sa închizi ochii si sa-ti ridici buzele... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu