sâmbătă, 31 martie 2012

Dragostea

 
       Dragostea e o nevoie spirituala esentiala - nevoia de a-ti parasi ego-ul si a te darui complet unei fiinte mai dragi decât tine însuti, o nevoie speciala care iese la iveala atunci când întâlnesti persoana potrivita si putini sunt cei care primesc aceasta sansa. Sufletul tau e un magnet pentru sufletul meu, îl atrage irezistibil din învelisul lui pamântesc într-o alta dimensiune, te privesc si uit sa ma mai gândesc la mine, uit cât de efemere sunt toate si-mi pare ca te am de-o vesnicie, ca noi doi suntem doar în vizita aici de undeva de sus si doar un pas catre tine, o atingere de buze, si marginile universului ramân o amintire în urma noastra. Da, lumea e un loc minunat când o admiri reflectata în ochii iubirii tale, îti multumesc ca existi în viata mea ......., fara tine n-as fi descoperit niciodata placerea de a iubi, fara tine inima mea ar fi ramas pentru totdeauna uitata. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu