marți, 27 martie 2012

Un vis în doi

 
      Crezi ca exista vise de neatins? Eu simt ca tot ce am nevoie ca sa ajung pâna la ele sunt bratele tale sa ma ridice putin, pentru ca orice vis e acolo atât de sus unde nu pot ajunge decât doua perechi de ochi... Mi-am pus toata încrederea în tine si am pastrat doar zâmbetul care sa-ti spuna mereu ca te urmez, nu mi-e frica, asa e dragostea, un drum batatorit de orbi fericiti tinându-se de mâna care au înteles ca nimeni nu vede calea destinului, ne vedem doar unii pe ceilalti zâmbind sau plângând si fiecaruia i-a fost daruita puterea minunata de a sterge o lacrima, de a provoca un zâmbet... Te iubesc, si miile de cuvinte si de vise cu care as fi în stare sa învalui aceste doua cuvinte nu sunt decât stelele pe care le asez cu-atâta drag pe scumpul meu cer din privirea ta. Întinde-mi mâna si cheama-ma oriunde, sunt aici sa iubesc, sa plâng si sa râd pentru tine, orice se va întâmpla, la începutul fiecarui zâmbet, la capatul fiecarei lacrimi, iti voi fi alaturi pe drum. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu