sâmbătă, 31 martie 2012

Pentru cineva esti lumea

      Cândva visam sa înconjor si sa explorez lumea, acum nu-mi imaginez un vis mai frumos decât sa-ti înconjor talia într-o-mbratisare fierbinte .i sa-ti explorez gurita dulce! Tu m-ai patruns cu o dulce nebunie, nebunia aceea atât de cunoscuta tuturor celor care-au iubit cu-adevarat, asa ca ce-mi mai ramâne sa-ti spun, ce-as mai putea sa-ti daruiesc, tie, cea care-mi tine inima-ntr-o palma si-n priviri cuprinde tot sufletul meu? Ne avem unul pe celalalt si cred ca noi doi nu mai avem nevoie de absolut nimic de pe acest pamânt, poate pare o nebunie dar pentru mine e atât de evident cum poti deveni o lume întreaga pentru cineva... Tu porti în priviri paradisul meu si vreau sa nu ma mai despart nici o clipa de ele, s-adorm lipit de buzele tale, sa ma trezesc înecat în sânii tai, sa-mi petrec ziua toata ascultându-te, vorbindu-ti, iubind si fiind iubit! Tu-mi porti în priviri paradisul, în palme îmi tii rasfatul si-n tot trupul tau caldura, fericirea si extazul vietii mele. Te ador cum numai tu poti fi adorata ....... . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu