vineri, 30 martie 2012

Daca as fi bogat

      Daca as fi bogat ti-as trimite un diamant în fiecare zi, o perla în fiecare ora si un te iubesc cu fiecare rasuflare a gurii mele. Daca as avea munti de bani ti-as construi din clestar un palat, din smaralde o camera si din bratele mele cel mai moale si calduros cuibusor. Daca as avea lumea la picioare, privirii tale i-as darui toate minunile pamântului, trupului tau i-as darui toate comorile oamenilor si inimii tale i-as darui... dragostea mea. Daca ar fi totul asa cum as dori eu, lumea ar fi... ar fi exact asa cum e si acum caci tot ce conteaza pentru mine esti tu! Iubirea ta mi-a transformat viata într-o poveste si inima într-un regat pe care nu ma mai satur sa-l cutreier. Chiar daca ai sa gasesti palate de clestar undeva în aceasta lume sti prea bine ca n-ar putea  rivaliza niciodata cu rasfatul din cuibul bratelor mele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu