sâmbătă, 31 martie 2012

Zeita mea

       Ea-mi mâna inima cu sapte bice si sapte cai nu ar mâna mai tare decât mine dupa ea, ochii ei cuceresc inimi cu sageti de lumina si buzele-i topesc totul în cale spre inima mea. O vad seara alungând soarele s-astearna valul noptii peste noi, o vad dimineata navalind din vise-mi cu focul rasaritului împodobindu-i trena, si ziua toata îi ador blândetea din priviri ca sa ma binecuvânteze înc-o data cu-n dulce si ametitor ”te iubesc”. Tu asterni florile pe câmpia vietii mele si-o faci plina de culoare si miresme ametitoare. Cu soapte fierbinti tu aduci boarea vântului de seara încarcat de parfum si promisiuni, cu un zâmbet dulce trezesti adierea proaspata a vântului de dimineata încarcat de veselie si speranta. Porti în tine paradisul în care vreau sa ramân pentru totdeauna, o mare de emotii sublime îti leagana zâmbetele si marginile universului îti însteleaza ochii stralucitori. Minunata mea zeita.... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu