joi, 29 martie 2012

Tie, jumatatea mea

      Tie, jumatatea mea, în a carui privire îmi vad oglindindu-se numai frumusetea sufletului meu, tie, templu al iubirii pure arzându-mi în brate, buze moi si dulci, brate tandre si ocrotitoare, tie, ....... , îti daruiesc dragostea mea neconditionata, sa arda vie si coplesitoare cum numai în cuibul bratelor noastre o poate face! Pentru tine ma voi ridica dupa orice lovitura, pentru tine voi ierta oricât de mult va fi nevoie, oricât de sus voi ajunge, voi fi mereu copilul fericit când te tine de mâna, oricât de departe voi pleca voi fi la doar un gând departare de tine, oricâte gânduri si probleme ma vor coplesi tu vei fi mereu visul meu celmai frumos si drag. Orice voi face, oricine voi deveni, oriunde voi ajunge, voi fi mereu jumatate din tine... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu