joi, 29 martie 2012

Esti frumoasa...

      Esti frumoasa cum numai inima mea te poate imagina si dulce cum doar buzele mele au gustat vreodata pe acest pamânt. As vrea sa nu te mai rupi din bratele mele, as vrea-n privirea ta sa ramân pierdut pentru totdeauna caci ea e fereastra mea de pe pamânt spre paradis. Am sa-ti spun un secret, frumusetea nu vine din formele tale ci din felul cum rasari si plutesti peste privirea mea fermecata, cum saruti, cum mângâi, cum îsi iau zborul soaptele de pe buzele tale senzuale. Frumusetea vine din izvorul nesecat al dragostei tale si ori de câte ori te simt lânga mine, ca un abur diafan de magie senzuala sau ca un bulgare încins de pasiune arzatoare, ma înfior de fiecare data, caci esti frumoasa dincolo de ce pot cuprinde ochii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu