miercuri, 28 martie 2012

Asculta-ti inima

      Scrie-mi un vers frumos pe-o foaie sau mai bine iscaleste-ti sarutul pe buzele mele, spune-mi ca ma iubesti sau mai bine lasa-ti lumina ochilor tai plini de dor sa-mi trezeasca inima, promite-mi toata fericirea din lume sau mai bine întindeti bratul sa ne tinem de mâna - cu tine strabat zâmbind necazurile a zece vieti. As fi nebun sa îmi agat visele doar de cuvintele frumoase pe care ti le daruiesc, dar mai mare nebunie ar fi sa nu-ti darui tot ce-mi sta-n putinta pentru imaginea încântatoare a zâmbetului tau fericit, caci si de mi-ar ramâne un singur fir de trandafir toata averea pe acest pamânt, nebun sau sanatos, tot ti l-as darui sperand c-am sa primesc în schimbul lui inima si poate toata viata ta. O, stiu prea bine ca visele mele se-mplinesc, caci tu esti cea care stie ce bogatii poate purta un trandafir... Lumea e o nebunie, las-o-n plata ei, tu asculta-ti inima. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu