vineri, 30 martie 2012

Femeia mea


      Sunt multe femei frumoase pe pamânt dar pentru mine orice femeie în comparatie cu tine e praf în ochi. Sunt multe femei inteligente în lume dar pentru mine chiar si cele mai simple gesturi si cuvinte alte tale sunt de-a dreptul transcedentale. Sunt multe femei harnice si ambitioase dar unde a ajuns iubirea ta nimic de pe acest pamânt nu va mai putea ajunge vreodata, nici azi, nici mâine, nici când vom sti calatorii printre stele. Sunt multe femei tandre si grijulii dar pentru mine ochii tai luminati de dragoste si dor îmi sunt leagan pentru suflet. Sunt multe femei romantice si pasionale dar mie un singur sarut al tau îmi umple inima pâna la refuz. Sunt multe femei fidele si dedicate pâna la sacrificiu dar e o singura inima pe pamânt care bate numai de dragul meu si pentru ea si a ei fericire ochii mei privesc, urechile mele asculta si inima mea cânta! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu