vineri, 30 martie 2012

Doua suflete

      Sunt doar un om si totusi ma iubeste un înger, sunt un barbat plin de defecte si totusi o femeie ma priveste cu ochii arzatori, sunt un mincinos si totusi cineva îsi pune viata în palmele mele, sunt slab si totusi adorat ca un erou, sunt ignorant dar vorbele mele fac o inima sa tresalte de fiori, suntinsensibil si totusi o femeie se simte rasfatata în bratele mele, sunt mai nimic si nu înteleg cum am ajuns pentru tine aproape totul! Poate caldura ce-mi inunda pieptul când te privesc te face atât de fericita în bratele mele, si stralucirea-nfiorata din privirea mea te atrage irezistibil ca pe fluturi lumina în întunericul noptii. Sau poate sufletele noastre au ajuns doi bulgari de lumina înlantuiti de dragoste iar trupurile si mintile acestea imperfecte si efemere nu pot face decât sa se iubeasca si sa adore neconditionat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu