joi, 29 martie 2012

Un soare, un pamânt si o femeie

      Un soare, un pamânt si o femeie, trei minuni din viata mea pentru care îi multumesc Domnului în fiecare zi. O femeie minunata ce-mi umple inima de fericire, un soare generos ce mi-o dezvaluie în fiecare zi, un pamânt ce mi-a îngaduit s-o fur din cer si sa o ascund lânga mine. Ce frumos e pamântul ......., ce frumos e pamântul când tu pasesti peste el, ce frumos e soarele ......., ce frumos e soarele când lumina lui se înfasoara în jurul tau. Si ce frumoasa e viata mea, stii tu prea bine de ce. Te port în gând cum vântul poarta miresmele florilor de primavara, te adapostesc în inima cum pasarea-si ocroteste puisoru-n cuib, te cuprind în suflet cum cerul cuprinde maretia soarelui si explodeaza-n miliarde de culori datorita lui... Pentru întreaga lume tu esti cineva, pentru cineva esti întreaga lume! Esti lumea mea, desfatarea fiecarei dimineti când ma trezesc cu tine în brate, fiorul fiecarei seri când vin în patul tau si zi de zi, clipa de clipa esti toata fericirea si placerea din viata.Nu-mi cere sa te pretuiesc asa cum meriti, n-ar putea-o face o mie de barbati la un loc, pot doar sa te iubesc din toata inima! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu