sâmbătă, 31 martie 2012

Cel mai îndragostit barbat

       Cel mai bogat barbat te-ar acoperii cu cadouri, cel mai frumos barbat te-ar purta printre staruri, cel mai inteligent barbat... nici nu-mi vine în minte ce-ar face el pentru tine, iar eu, eu sunt doar cel mai îndragostit dintre barbati si acesta este darul meu. Stiu ca sunt multe inimi pe pamânt, stiu ca unele dintre ele chiar pot iubi profund, dar câte dintre ele sunt facute dupa forma pieptului tau si se topesc acolo ori de câte ori îl strângi în brate? 
      De dorul tau ar pieri stele daca ai alege sa pleci de sub ele asa ca imagineazati cât sufar eu când trebuie sa stau departe de tine! Te rupi din bratele mele ca o floare din pamânt, lasându-ma pustiu si trist de fiecare data... Dar sa nu-ti para rau iubire, sa stii ca nu exista barbat mai fericit pe lumea asta decât cel care te-asteapta stiind ca este cel la care se întoarce cea mai minunata femeie de pe pamânt! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu