vineri, 30 martie 2012

Dragostea

      Daca am sa-ti spun ca te iubesc tu ma vei crede? Eu sper ca nu pentru ca dragostea nu e facuta pentru a fi vorbita ci pentru a fi dovedita. Si daca am sa-ti soptesc mii de cuvinte tu ma vei asculta? Eu sper ca da pentru ca-n ele ai sa gasesti o mie de motive sa ma iubesti mai mult! Si daca voi tacea fara motiv ma vei mustra? Eu sper ca inima ta va sti cu ce se umple o astfel de tacere. Dragostea sincera a unui barbat e cel mai frumos cadou pentru o femeie minunata! Ea o sa-ti umple privirea de diamante, o sa-ti resfete trupul cu cele mai placute atingeri, o sa-ti lumineze chipul cu cel mai frumos zâmbet pentru tot restul vietii si va aduce fericire si satisfactie netarrmuita si neconditionata în inima ta. Da, dragostea inimii mele e cel mai frumos cadou care l-as putea gasi pentru tine, cea mai minunata femeie a inimii mele! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu