vineri, 30 martie 2012

O floare

 
      Ti-as fi daruit o floare dar nu suport sa o vad ofilindu-se în mâinile tale caci uneori si eu ma simt floarea ta, un trandafir tepos pe care -l strângi cu atâta drag desi el te raneste atât de usor. As vrea sa fiu mai frumos, mai fermecator, mai colorat, as vrea toata viata sa te leagan în brate ca pe un strop pur de roua, sa te pot proteja de toate furtunile, sa fiu atât de mare si puternic încât dincolo de mine sa nu mai fie nevoie sa privesti... As vrea sa am multe, pentru tine, sa îti fac viata minunata, dar sunt doar un trandafir tepos, asa sunt facute lucrurile si poate un trandafie tepos nu trebuie sati faca lumea un paradis, poate el trebuie sa te-nvete sa iubesti, neconditionat. Am descoperit de-atâtea ori paradisul... în ochii tai stralucind de dragoste... sper sa fie multa dragoste si fericire acolo, în inima ta, eu am sa fac tot posibilul sa fie asa mereu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu