sâmbătă, 31 martie 2012

Miracol

 
       Dulce e gurita ta, nectar pentru inima mea flamânda, luminosi sunt ochii tai, faruri pentru sufletul meu ratacit, fermecatoare este vocea ta, balsam pentru mintea mea obosita; Am gasit fericirea fara margini în inima ta, am gasit frumusetea suprema în privirea ta, am gasit linistea deplina la pieptul tau, am gasit împlinirea totala pe buzele tale. Cât de mica poate ajunge lumea când iubesti atât de mult pe cineva... seara când vin la tine pare ca ies din mica cutiuta a lumii mele ca sa ma contopesc în galaxii. Asculta-ti inima... s-ar putea sa nu auzi nimic, pentru ca si ea m-asculta-n liniste adoratoare... pe mine.Asculta-mi gândurile... s-ar putea sa nu auzi nimic, pentru ca atunci când îti spun cele mai multe... nu scot nici un sunet. Priveste-ma... si nu-mi spune nimic, de ma iubesti am sa-nteleg totul! Saruta-ma...si nu vorbi, nu asculta, nu gândi nimic , iubirea noastra nu e o poveste care s-o pastram  pentru copii, e miracolul trait de noi din care se vor naste ei... Atinge-ma... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu