vineri, 30 martie 2012

Declaratie de dragoste

 
      Toata viata mea este o declaratie de dragoste pentru tine, ochii mei au aprins rugi de flacari eterne la poarta sufletului tau, buzele mele înalta rugaciuni fierbinti inimii tale în fiecare sarut, mâinile mele muncesc extaziate si neobosite pentru rasfatul trupului tau, gândurile îmi plutesc naufragiate pe oceanul iubirii abandonate total dorintelor si vointei tale. Nu exista satisfactie mai mare pentru un îndragostit decât sa-si stie inima sclava iubitei lui si iubita prizoniera adoratiei sale. Dragostea e o floare rasarita sub lumina ochilor tai, cand îti departezi privirea de la ea se închide în asteptare si fiecare sarut al tau, fiecare cuvânt dulce, fiecare atingere tandra o trezeste de fiecare data la viata . Ti-am declarat-o si ti-o voi declara mereu: Te iubesc .......!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu