sâmbătă, 31 martie 2012

Esti pânza pe care se tes visele mele

       Esti pânza pe care se tes visele mele, fir cu fir, sarut cu sarut, mângâiere cu mângâiere ele devin realitate lânga tine. E minunat sa fiu iubit de o zâna care stie sa-mi vrajeasca inima cu o atingere, de un înger care ma face sa plutesc în paradis cu un sarut, de cea mai minunata femeie care poarta-n ea mai mult decât poate duce inima mea! Cu tine nici un vis nu e prea îndraznet, de la pamânt pâna la cer tu mi-ai daruit totul! Esti femeia visurilor mele, stii de ce? Pentru ca visele mele te plac atât de mult încât te urmeaza fericite oriunde mergi. Te iubesc nu pentru ceea ce esti ci pentru ceea ce sunt eu lânga tine, un barbat îndragostit si fericit care si-a gasit împlinirea iubind o femeie speciala, care nu-si mai doreste nimic caci are tot ce inima lui a visat vreodata - dragostea ta! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu