vineri, 30 martie 2012

Fericirea mea...

      Un barbat înfasoara bratele în jurul femeii ca s-o încalzeasca, o femeie cu o atingere usoara se strecoara în inima barbatului si-l topeste din interior. Tu porti cheile inimii mele ....... , si-mi daruiesti fericirea prin gesturile, faptele si vorbele tale - mama inimii mele si dascalita sufletului meu. E o placere sa te iubesc, e o dorinta arzatoare sa te vad fericita, dincolo de cuvinte si de gesturi simt cum arde domol în sufletul meu focul dragostei din privirea ta, focul în jurul caruia gândurile si emotiile mele danseaza salbatic si extazic jocul dragostei. Minune, cum ai pasit în viata mea, ca un înger venit pe pamânt sami aduca inima ce-am uitat-o la el în paradis. Se spune ca atunci când iubesti cu adevarat Dumnezeu opreste clipa ca sa poti savura dragostea pe deplin. Nu stie nimeni câte minuni s-au întâmplat în viata mea de când te-am cunoscut si nici nu îndraznesc sa le dezvalui nimanui, la altarul inimii tale nu vreau sa ma rog decât eu. Îngerasule, când ai sa te-ntorci ia-mi inima înapoi cu tine, 
oricum asta-i tot cea mai ramas din mine, restul le-ai topit... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu