sâmbătă, 31 martie 2012

Zâmbete si priviri

      Un zambet poarta o speranta, un cuvant poarta un vis, o privire poarta o dorinta si sufletul tau ascuns printre zambete, cuvinte si priviri, imi poarta inima... Inima mea invaluita in sufletul tau, in dorinte, vise si sperante, sper ca stii acum de ce sunt atat de fericit numai atunci cand esti fericita si tu! Astazi iti promit ca am sa te invalui in zambete ori de cate ori imi vei rasari in cale, ca am sa-ti marturisesc iubirea mea ori de cate ori va aparea o ocazie, ca am sa dau drumul privirii mele peste trupul tau, sa se salbaticeasca din nou alergand printre formele tale, sa-si poata gasi odihna numai in ochii tai frumosi si tu sa simti mereu ca sunt al tau si numai tu esti stapana inimii mele. Iubirea mea, suntem mereu doar la un sarut departare de inima celuilat, ne stau stelele la crestet si pamantul la picioare, ce altceva ne mai putem dori ca sa traim fericiti ? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu