vineri, 30 martie 2012

Dor

      Mi-e dor în fiecare zi sa-ti vad chipul înflorit de zâmbete si-n fiecare noapte sa-ti sorb flamând rasuflarile fierbinti. Mi-e dor în fiecare clipa sa-ti aud glasul vibrând de voiosie, mi-s nepus de dragi scânteile de fericire din ochii tai frumosi. Mi-e drag sa ascult povestea sufletului tau în fiecare vorba ce o spuisi fiecare gest ce-l faci îmi descânta inima cu tainice vraji stiute doar de tine. Pentru unii dorul e o durerea cauzata de lipsa cuiva dar pentru mine e doar pofta insatiabila si nestavilita...de tine ....... ! M-as putea pierde în lume atât de usor dar pe tine te-as gasi si la capatul universului, e ceva în inima mea ce nu poate fi despartit de tine, acel ceva m-a facut pentru totdeauna al tau. Îngerul meu.... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu