sâmbătă, 31 martie 2012

Un mototol de iubire

      Când te strâng în brate si ma întreb din ce Dumnezeu esti facuta de ma simt atât de minunat îti întâlnesc privirea si înteleg imediat ca esti plina de dragoste. Un mototol de iubire asta esti, si te-as lipii de pieptul meu pentru totdeauna si palmele de funduletul tau si rasuflarile te-as lasa sa le iei doar de pe buzele mele si mai ales viata mi-as lipi-o de a ta ca-n fata ochilor sa am doar chipul tau pentru tot restul vietii. O viata în bratele mele, spune-mi iubire daca-ti doresti asa ceva... Numai tu stii sa mi te strecori în suflet cu pasi de balerina si ca o zâna buna aduci cu tine numai farmec si veselie... Parca îti simt cuvintele alintatoare zburând jucause ca spiridusii prin inima mea, ciocnindu-se de peretii ei în explozii de stelute, si palmele tale fermecate fac sa tâsneasca pe trupul meu râuri de fiori si placere! Tu m-ai facut sa-nteleg ca nu exista forta mai puternica si mai cutremuratoare ca cea a dragostei, tu cea care trimite inima unui barbat în paradis cu atingerea unei buze! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu